mysliwiec (mysliwiec) wrote,
mysliwiec
mysliwiec

В Україні ЗМІ ніколи не були бізнесом для заробляння грошей. То лише важелі впливу на населення

Всі українськи телеканали працюють у збиток. І "Інтер" і "1+1" і всі решта.
Тобто власник витрачає на канал більше, ніж канал заробляє.
Цифри ці ніхто не оприлюднює, але це так.
Про фінансовий зиск тут не йдеться- телеканали тримають не для заробітку, а для впливу.

Наш, із дозволу сказати, ринок, лише накладаються на внутрішні українські проблеми медіа-простору. А головна його проблема в тому, що ніякий він не ринок, і медіа-бізнеси анітрішечки не є бізнесами. Адже не таємниця, що прибуткових медійних проектів у країні практично немає. Ані на телебаченні ($200 млн доходу на рік проти $270 млн витрат на одному провідному каналі/1+1/, у конкурентів приблизно те саме співвідношення: 300 проти 350/Інтер/), ані в газетах та часописах, ані на радіо. Прибутковими самі по собі можуть бути деякі нішеві та глянцеві видання, але пошесть банкрутств, закриттів і переходу в онлайн доводить, що це не правило, а виняток



Этот пост размещен также на http://mysliwiec.dreamwidth.org/
Tags: кажущееся и действительное
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 4 comments